Naar de inhoud

Support & Service Level Management

Na oplevering en lancering van je product, kan je rekenen op ondersteuning voor al je apps.

Support en SLA team

Om snelle service te garanderen, kan je rekenen op een dedicated support team voor dringende vragen. Een Service Level Manager communiceert snel en vlot met je team.

De experten die je al kent vanuit je project zorgen voor ondersteuning bij complexe problemen.

Codana team in office

Technische ondersteuning

Ons technisch team voorziet je webapp van regelmatige updates. Zo blijft je investering veilig, stabiel en up to date.

Performance marketing

We analyseren de data die je webapp oplevert en streven permanent naar betere resultaten.

Digitale vervanging voor schoolboeken

Service contract

Je kan bij ons terecht voor een service contract, waarin wij je een aantal garanties geven. Snelle responstijden en kennisoverdracht zitten vervat in deze overeenkomst.

Partnerships

We zien onze klanten als partners. Het langdurig leveren van diensten omkaderen we met account management en service level management. 

Op zoek naar een lange termijn partner voor jouw web app?

We werken graag samen met ambitieuze organisaties.